Gta san andreasta poker oynayamıyorum

Bk 1xbet bahisçi alternatif sitesi. Spor bahisleri nasıl kesin bahis yapılır. Futbol üzerine bahis oynayarak para kazanmak gerçekçi mi.

Gta san andreas’taki bahisçi nerede !

Değerli futbol bahisleri nasıl bulunur. İyi bir eliniz olduğunu düşünüyorsanız yeni kartlar alarak dahada Absolute nuts tam çılgın el olarak da bilinen Royal Flush, pokerdeki en yüksek eldir. Bir bahisçinin ofisinde nasıl bahis yapılır. Bahis ligine nasıl para yatırılır.

Kayıt sırasında bonus için nakit para için çevrimiçi kumarhane. Bugün için bahisçi oranları. Çevrimiçi kumarhane öğrencileri. Fonbet için kayıt olun. Pul çykarmak bilen maýa goýumsyz kazinoda ýeňiş gazanyň.

Poker Nasıl Oynanır ? ( Resimli Anlatım )

Buna gta san andreasta poker oynayamıyorum pokerde el üstünlükleri şöyledir: 1- Royal Flush:. Slot makineleri bonus şişeleri..

163 Replies to “Gta san andreasta poker oynayamıyorum”

  1. Someone needs to put a bunch of board games, bowling, darts, mini golf, ping pong and 2 player black top as a mod for gta sa then well have enough shit to do

  2. Hey if you go to the four door dragons casino and play there and later

  3. Casino is finally coming to GTA Online. I hope it plays like this.

    1. @Timothy Pickard bruh the casino suck they might as well take it away dumbass

    2. @OG Loc i mean, at least we got one at all. Like they didnt have to even give us a casino

    3. @get team wiped why do you say so? It covers all the basics of what a casino should be: table games, slots, alcohol being served, race betting. Id be grateful that we even got a casinos in gta online smh.

    1. +Randy Barizo Its just the TEC-9. I guess he picked it up so many times it goes over 9999 rounds. After that the numbers will be invisible.

    1. @Isoldallmymoney ok wtf. It was clearly a quote calm the hell down

  4. I just gamble on 0 only got money save go another , lose? load where a got already money play again get more money and save pure simple money farm.

  5. You think with how much a hit the casinos were in San Andres they would have put them in GTA V

  6. How much exactly does having all the horseshoes help? Do you always win?

    1. +She Swallowed It Im really not that sure on how it helps LOLOLOL But you wont definitely win every time

  7. Getting rich right off the bat was my favorite part of SA, it was never fun going into debt at the casino, but those horse races were always the best.

    1. yeah i get a house near the horse race place and save there and i would have 10 billion dollars before 2. mission lol

  8. The easiest way to won money in casino – is to put half of money on red or black and second half of money on Zero

    1. It’s very easy u just have to climb over the wall then when u get the plane , fly around until ur flying skill is high then u will be able to enter any airport with no problem

    2. no . you need to fly … a lot . but i think if you go over the half you can enter. so just grab a car climb onto it and get on the roof of the security building and jump of at the other side . then you can get a plane

  9. The lady : thank you for playing sir
    Cj : fuck you and your casino
    and then left

  10. GTA SAN ANDREAS 99999999999999999999999%

  11. anyone knows why if you play android the button mace

  12. I made 7mil on 2 bets at an ITB machine lol. I shit my pants when I won the first bet that was 12/1 and for 40k. My second bet was literally all the money I had just won and I won again lol. Kinda just trying to spend it all now because it kinda ruins the game to be that rich halfway through lol.

  13. If GTA V had a casino, I would never leave my house.

    EDIT: Yes I know GTA V now has a casino. Thank you for notifying me.

    1. I like how “I would never leave my house” and “if gta v had a casino” aged well

    2. Little does Isaac know since the Casino Update in GT Online no one is actually allowed to leave their house. 😉

    1. @Isoldallmymoney you are fucking idiot, go play gta sa and go play casino stupid kid

  14. Finally someone who has the same luck as I do on the gambling stuff

  15. 5:34 to 5:42 perfect approach to that situation then you fucked up at the landing smh

  16. They should also bring back Girlfriends Gambling , airports export , quarry mission back to Gta 6

  17. I still like gta v better but gta sa is really good I grew up on gta v originally played it on PS3 but I got gta San Andreas July 4th and I love how it has restraunts and stuff to bring up your health but I do not like how youll eventually feel hungry and I dont like how your police level wanted level only goes down by one star they both are really good and have there advantages and disadvantages

  18. I owed casino cash so they sent mercenaries after me lol! I just kept killing them

  19. I used to drive myself crazy in the very early stages of this game. I would get a parachute steal an lear jet fly over to Lost Ventura and enter the one casino that allowed bets. With a massive want level. I would work my way up to betting high on black jack. One time I had 45 mil. But started to lose the cash. I could not stop until I got back up to 45…………I ended up indet and left the police kill me. ONly to reload my saved game and do it all over again, until I got a nice amount and took that. lol

  20. Always bet on green!!! XD

    Naw thats what Id do…my stragt would be to keep doubling down on green…eventually you gotta win…or reload!

  21. i use to go mad at blackjack, i managed to make myself 2 billion $ and you wouldnt believe how quick i lost it all.

    1. @bar fes Pretty sure he means the message that comes over when you try to save. One cheat or more has been used. Are you sure you want to continue? or something like that, which blocks you from progressing in stats and unlocking achievements.

    2. @Sam Reagan i always use cheat is easy and i complete the game with chest and my save game didint currept so joke on you

    3. why do u need cheat codes when u can complete the whole story which is easy

    4. cheat codes are for pussies. it corrupts your save game. so… dont use cheats. it might be better play without cheats.

  22. I hate the video poker and slots their supposed the faster than the Track Betting with Horses

  23. You could just use cheat codes to go there and for no wanted level

  24. im 1 dollar away from a billion dollars.. $999,999,999 #Max money.. cash rules everything around me

  25. 11:02 I could not live with myself not splitting on those! Great video, great game by the way. 🙂

  26. Its better to go to las venturas and play video poker there. I won 32 million dolllars there

    1. i got in dept of -$100000 and got back to $10000 . Now i want to get back in dept (for some reason) but i made over $1000000

  27. CJ does everything from being chased by hydra missiles to almost getting shot by swat teams just to get into a casino and play some roulette

  28. Your gambling skill goes up 1 point for every $100 spent. I also just hit $35,000,000 Finally! Gotta keep putting a mill on one number repeatedly until it hits.

  29. came here after watching that gta online trailer with a casino gambling mechanic…

  30. When Im in the casino with the four police stars, there are policeman in the casino shooting at me, so I cant play casino game. Can you help me ? 😉

    1. +The ExpertGamer4001 Channel Are you the guy who asks yourself Why am I wet in the shower?

  31. I miss it on GTA V. Im tired of bullshits Online. Hopefully we will have this on RDR 2..

  32. lol i did suicide missions like u to explore the map. *died every time* most time there was for about 20 mins in a airplane and explored all of that place 😀

Comments are closed.